Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

duminică, 4 decembrie 2011

Am pierdut.

Unde ma duc? Daca ma duc , unde ajung? Daca raman , cui raman si de ce? Nu poti fi inlocuit si as fi a nimanui daca nu ramai. Totusi , nu iti pot spune ''mai ramai'' ..e prea tarziu pentru regrete , lacrimi si pareri..acum a murit ziua de ieri si a fost ingropata ziua de maine. Stii , poate daca ma adresez tie acum , nu inseamna ca vreau sa vezi sau sa imi raspunzi . Ma adresez tie pentru ca aici esti asa cum te stiam , sau poate asa cum te-as fi vrut. Da , m-ai ranit si inca sangerez. Si inca sunt indragostita de cine as fi vrut sa fii..sau de cine esti. Ma trezesc in fiecare dimineata si ma uit in oglinda..ma intreb cum de am ajuns asa..poate pentru ca te-am iubit..sau poate pentru ca nu m-ai iubit. Poate trebuia sa fi stiut sa te iubesc mai bine. Poate trebuia sa ma iubesti mai mult. Sau poate totul s-a intamplat doar pentru ca asa trebuia. As fi vrut sa fiu tinuta minte ca fata care mereu zambea, chiar daca inima ei era franta si care iti putea lumina intotdeauna ziua, chiar si atunci cand nu o putea lumina nici pe a ei. Totusi , nu stiu daca in starea in care am ajuns mai pot sa fac pe cineva sa zambeasca.
Oricum , da ! imi pasa de tine..si ma doare..m-am ranit pe mine ca sa nu o mai faci tu . Proasta miscare. Cu ce am facut , am pierdut jocul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu