Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 9 decembrie 2011

Nu te mai vreau, nu te mai cred !

Pana la urma totul are sfarsit. Nu regret ca te-am iubit, iubirea e cel mai pur sentiment , e paradisul care nu poate fi uitat. Daca pana acum te-am privit doar cu ochii mei..acum te-am privit si cu ochii sufletului. Si nu mi-a placut ce am vazut. Am gasit doar sperante desarte , vise naruite , vorbe goale si ganduri departe. Lasa , nu ma privi cu ochii de copil . Nu are rost. Nu ma voi mai intoarce la ce am lasat in urma. Viata nu e o poveste. Candva ai avut o sansa..si nu ai stiut sa ma apreciezi asa cum trebuia. Acum nu imi mai e rusine sa ma privesc..de cand m-ai lasat si nu ti-am mai putut urma pasii m-am regasit. Stii, aveam nevoie sa petrec ceva timp cu mine insami si cu tot ceea ce credeam ca a ramas la tine..partile din mine. Dar iata-le tot aici, doar ca eu nu voiam sa le vad. Daca pana acum am trait cu ochii inchisi, din dorinta sau din necesitate, m-am hotarat ca de acum incolo sa ii deschid si sa privesc zambind lumea , in culorile sale. Recunosc, te-am iubit si poate inca te iubesc, dar viata nu sta niciodata pe loc.Intotdeauna trebuie sa tii pasul cu ea si eu mi-am dat seama ca am petrecut prea mult timp intr-o scoala unde se preda doar suferinta. Asa ca de dimineata, cand m-am privit in oglinda , am zambit si mi-am spus ''Vei trece peste !''...Si stii ceva, dragule , acum chiar cred vorbele astea si cred in mine..o sa imi adun toate puterile care mi-au mai ramas si voi da drumul fericirii ce ma cuprinde doar pentru ca merg inainte...
De acum inainte voi invata sa traiesc prin fiecare nerv, prin fiecare vibra, caci de-aia e facut omul. Nu pot ramane mereu cu aceleasi amintiri , regrete si suspine. Nu imi fac bine gandindu-ma ca te las in urma, dar asta a fost propria ta alegere. Poate mi-ai facut si mie un bine alegand sa pleci din viata mea, si desi te-am vrut atat de mult inapoi , acum nu cred ca m-ai mai putea intuneca. Nu pot uita ceea ce ai gresit fata de mine, dar nu iti voi blama acum caracterul si slabiciunile. Mi-ai adus si momente frumoase, de ce sa nu recunosc?  Desi adevarul doare e cel mai bine sa il stiu si sa ma impac cu el decat sa ma mint crezand ca te iubesc. Nu pot sa nu observ..nu mai esti acelasi. Si nici eu nu mai sunt. Dar fiinta mea renaste, ma tot scald intr-o pasiune care nu mai trece.
Nu te mai vreau ,
Nu te mai cred,
Sa te iubesc din nou
Ar insemna sa lupt si sa pierd.
Unele lucruri nu le poti simti de doua ori
Ori mergi inainte , ori mori.
Acum am spus tot ce aveam de spus. Imi revin , caci totul e trecator. Mai bine ramanem doar cu amintirea , cand imi citeai gandurile si sentimentele cu privirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu