Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Am dansat cu demonul meu astazi. Isi prinsese un inger in par, iar cu cealalta fata, musca din mine. Pe pielea lui se stingeau zambete, precum se sting stelele in parul meu negru si ars, de atata timp. Eu ma lasam purtata , in bratele lui aspre, si imi adoram pielea zgariata atat de adanc, incat imi vedeam trecutul prin ea. Pasii lui sunt lenti si grei, si disloca pamantul sub ei. Mai e doar o urma din planeta mea. Cerul s-a stins de tot, iar soarele, e prea batran sa mai arda. E intuneric si pasii nostri  lumineaza absurd coltul asta de lume, in care pasarile nu mai canta, ci se devoreaza una pe alta, intr-un vals sangeros si crud.
Sangerez si eu, si plang, iar demonul meu ma linisteste, sarutandu-mi bataile naive ale inimii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu