Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 20 ianuarie 2012

Am obosit sa tot alerg pe drumu' asta..asa ca am decis sa ma opresc. Am deschis o carte la intamplare , mi-am aruncat sufletul acolo si am inceput sa privesc in jur. Ma durea totusi atat de tare , de parca paseam pe cioburi si nu stiam ce se intampla cu mine. Dar cand mi-am privit trupul , am observat ca nu mai aveam inima , ci doar o gaura de unde curgea sange. Ma durea atat de tare , incat simteam ca fiecare respiratie va fi ultima. Si era atat de trist sa privesc in jur stiind ca nu am o inima...totul era atat de frumos..mergand , am gasit niste cioburi ...am luat unul si , cu putere , mi-am taiat o vena..sangera , dar nu ma durea...pe acolo curgea toata durerea...am mers asa, sangerand , pana am gasit un loc diferit . Acolo mi-am gasit inima , pe care am luat-o si am asezat-o la locul ei . Atunci toate s-au oprit. Am iesit dintre paginile cartii cu sufletul intreg , si de atunci ma simt completa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu