Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

marți, 24 aprilie 2012

Pentru ele.

Nu am stiut niciodata ca o sa ajung sa depind asa de ele...ele sunt ingerii mei..au fost mereu acolo cand simteam ca toata lumea s-a sfarsit si in bratele lor am gasit intotdeauna raspuns la orice suferinta as fi avut..cand sunt in intuneric vocile lor ma ghideaza spre lumina si doar Ele sunt cele care ma tin de mana cand simt ca nu ma gasesc drumul bun..In randurile pe care le scriu mai jos incerc sa exprim in cuvinte toate sentimentele pe care le am pentru ''fetitele mele''...

Pentru Sweet Doll
Iti sunt recunoascatoare pentru tot ceea ce esti si admir tot ceea ce ai devenit. Intotdeauna cred ca tu esti exact asa cum am vrut eu sa fiu intotdeauna si cand te privesc imi aduc aminte de mine atunci cand inca puteam sa mai visez si ii multumesc vietii ca mi te-a dat , ca existi si ca pot sa te vad in fiecare zi zambind. Mi-as dori sa nu iti mai vad niciodata lacrimile sau iti mai aud ecourile durerilor undeva in noapte , sau chiar daca s-ar mai intampla , as vrea sa-ti smulg suferinta din suflet si sa o pastrez pentru mine , poate asa te-ai vindeca. Te iubesc !

Pentru Little C.
Nu stiu ce s-ar fi ales de visele mele daca nu erai intotdeauna acolo sa ma aperi..ma simt mandra ca te pot privi in fiecare zi si vad cat de matur e copilul pe care il tineam de mana cand ne jucam altadata...te-ai schimbat mult de cand te cunosc si iti marturisesc acum , in randurile pe care le scriu , cat de mult te admir pentru ce esti. Nu vreau sa te mai vad niciodata plangand sau suferind dupa vise care se sting atat de greu..as vrea sa port toate luptele pe care le dai sau daca nu , macar sa te ajut sa castigi lupta asta permanenta cu viata , pentru ca daca Ea , viata , mi te-a dat si a facut sa fii alaturi de mine , atunci eu voi fi acel cineva care e mereu in spatele tau cand ai nevoie de ajutor. Esti sora mea si mereu voi fi unde ai nevoie de mine , ca sa iti intind mana atunci cand cazi si sa iti alug orice incruntare de pe fata micuta si prea incarcata de griji. Te iubesc !

Pentru Luiza.
Iti multumesc ca esti alaturi de mine in fiecare secunda a vietii mele si pentru tot ceea ce ai reprezentat pentru mine in toti anii de cand ne cunoastem..in tot ceea ce fac ma gandesc si la tine si in fiecare zi incerc sa gasesc cele mai bune leacuri pentru durerile care te incearca..stiu , nu e usor sa faci fata vietii , dar vreau sa stii ca sunt langa tine oricand ai nevoie de ajutor...pentru ca mi-ai sters lacrimile atunci cand ele imi ardeau obrajii si mi-ai adus aminte ca exista si bine , nu numai rau , iti multumesc si Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu