Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

duminică, 12 februarie 2012

Solamente tu !

Din nou iarna..dar de data asta nu mai e atat de rau. Si nu imi mai e asa de frig. Pentru ca esti langa mine. Pentru ca si doar sa ma privesti imi ajunge. Pentru ca eu...te privesc si nu ma mai satur. Mai priveste-ma o data , vino sa ne iubim inca o iarna , cuprinde-mi sufletul in palme si dezbraca-ma frumos de ganduri , de temeri , contureaza-ma cu buzele , cu privirea , cu mainile tale si vino sa devenim aceeasi iarna.
Mai cuprinde-ma o data si fa-ma sa uit de toate. De tot ce am trait si de tot ce tot ce ma tem. Topeste-mi gandurile si problemele si nu ma lasa sa cad. Prinde-ma de mana si invata-ma sa zbor. Eu...o sa te ascund un gand , o sa te incui in suflet si asa te voi pastra pentru totdeauna...Fiindca stiu ca nimic nu mi te va lua de acolo..se spune ca nu e un loc ca acasa si...tu ai devenit ''acasa'' pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu