Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

duminică, 18 martie 2012

Stupid in love.

Nu intelegi , nu? Ai sangele meu pe maini si tot insisti sa ma minti si acum nu mai inteleg de ce. Devine din ce in ce mai greu pentru mine si sa te privesc si tu intri si iesi din viata mea , de parca sufletul meu ar fi un peron. Dar gata , s-a terminat ! Nu mai astepta , nu mai are rost. Sa stii ca de azi incolo trenul nu o sa mai vina. Asa ca indreapta-te spre iesire si nu te mai intoarce vreodata. Nu-ti ajunge tot ce ai distrus pana acum in mine , vrei sa-mi iei si ce-a mai ramas?
Am imbratisat atatea ploi si-am iubit tot cerul stea cu stea incercand sa uit de tine , idiotule ! Si n-am reusit. Iesi afara , acum ! Sa nu te mai intorci vreodata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu