Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 9 martie 2012

To my heart.

Draga mea inima ,
Stiu ca iti e greu sa stii ca el nu mai e de-acum al tau. Probabil ai obosit sa tot bati in acest corp deja slabit de chinurile dragostei , asa ca daca vrei sa te opresti , o poti face. Eu nu o sa ma supar. Azi , dupa mult timp , o sa fiu iar sincera cu tine. E din ce in ce mai greu sa decizi ce vei face , nu-i asa ? Da , stiu , ti-e dor de el , de cum te privea , de vremurile in care visa decat la tine. Ehh , draga inima , lucrurile se schimba, nu stii? O data si o data trebuia sa plece , dar tu ai gresit , caci nu te-ai gandit ca acea zi va veni. La inceput totul era frumos , nu era greu , asa-i? Dar , pe masura ce timpul trece , povara asta incepe sa te apese si pe tine..stiu , imi pare rau ca nu te mai pot proteja...gandeste-te ca el e fericit acum. Da , e langa alta inima , inima lui bate pentru ea , dar asa trebuie. Nu crezi ca l-ai facut destul sa sufere? Ti-a venit randul..si daca ar fi ca sa te doara , la fel cum sufletu-i s-a chinuit...
Lasa , draga mea , totul merge mai departe. Totusi , daca vei continua sa bati , sa stii ca totul va fi din ce in ce mai greu.
                                                                                                                                          Cu drag , eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu