Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

marți, 4 octombrie 2011

As vrea sa vezi cat te iubesc, sa-ntelegi cat imi doresc sa crezi din nou in mine..Vise, iubire, emotii...cine se gandea ca se poate spulbera un vis intr-o secunda? Doar cateva cuvinte pot alunga tot soarele dintr-un suflet colorat in nuante pastelate..De ochii tai verzi mi-e dor ca de-o zi de primavara..imi bate inima si-acum la fel ca prima oara..ce vis frumos e iubirea ce ne-a legat odata...Nu gasesc cuvinte si gandurile nu ma poarta spre inceputurile noastre..nici nu e nevoie sa imi aduc aminte..conteaza ceea ce traiesc in prezent..Stiu ce simt, nu e nevoie sa mint..Doar ca esti orb, nu vezi cum te privesc, surd, nu auzi cat de tare strig ca te iubesc, mut, nu-mi poti da raspunsuri la intrebari puse de mult...Mi-e dor de tot ceea ce ne lega odata, de toate zilele de dor si noptile de patimi, in care asteptam un mesaj sau sa sune telefonul...Imi spuneai cu ochi de copil a doua zi "Am uitat...'' si sareai si ma sarutai..Asa ma faceai sa uit ca eram suparata..
Dar toate astea s-au pierdut undeva intr-o amintire fericita a fericirii mele..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu