Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

marți, 18 octombrie 2011

Povestea inimii..

Povestea mea s-a terminat aşa
Pentru că n-am putut vorbi cu ea
Nu puteam să mă stăpânesc
S-o iau de mână, să-i spun " Te iubesc! "

În mintea lui eşti numai tu,
Nu ştie ce să facă, începe să te placă, dar preferă să tacă
Pleacă, când e supărat mereu, îi pare rău că n-are tupeu ..
Să vorbească să-ţi spună că ţine la tine
D-asta tot pleacă, d-asta tot vine
Dacă nu tu atunci cine? ! Atunci cine? !

E timid, îi e greu să-ţi spună ..
El e soare, tu eşti lună ..
Mereu vă vedeţi, dar nu staţi niciodată împreună ..
Mereu cu lacrimi în ochi când te vede plângând ..
Spune când, oare când o sa fi a mea
Cu o parte din inima care nu mai bate,
Te vrea aproape, dar nu poate ..
Să-ţi spună : Te iubesc, te iubesc decât în spate
Îl roade când te vede cu altcineva
Îi frângi inima, nu te mai juca
Dacă-l iubeşti bine, dacă nu pa ..

Povestea inimii, povestea mea ..
Într-un moment al vieţii treci prin ea
Simţi că te-ndrăgosteşti, dar n-ai puterea să-i spui c-o iubeşti .. O iubeşti ..

Povestea inimii, povestea mea ..
Într-un moment al vieţii treci prin ea
Simţi că te-ndrăgosteşti, dar n-ai puterea să-i spui c-o iubeşti .. O iubeşti ..

Când ai pe cineva lânga tine
Şi nu şti să apreciezi
Realizezi ce greu ţi-e fără el abia când îl pierzi
Realizezi ce mult lipseşte acel cineva
Care zi de zi zâmbea
Te iubea, dar nu-ţi spunea ..
Nu era greu să vorbească
Că te iubeşte să-ti spună
Era greu să te privească-n ochi
Şi să te ia de mână
Era greu când doar voi doi
Singuri eraţi faţă-n faţă
Să-ţi spună că te iubeşte .. ca eşti femeia ce-o aşteaptă de-o viaţă
Le e frică şi crede
Că dacă o să te întrebe, o să-l refuzi ..
Aşa că mişcă-te repede
Întreabă-l până n-o să renunţe la gândul
Că la fel cum te iubeşte el, îl iubeşti şi tu ..

Povestea inimii, povestea mea ..
Într-un moment al vieţii treci prin ea
Simţi că te-ndrăgosteşti, dar n-ai puterea să-i spui c-o iubeşti .. O iubeşti ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu