Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

joi, 13 octombrie 2011

Daca viata mi-ar putea oferi
Inca o data sansa de-a regasi
Clipele ce-au fost si s-au risipit
Si tot ceea ce impreuna am trait...
Port in gand mereu doar privirea ta
Realitatea nu pot accepta..
Ieri erai cu mine,azi nu mai esti
Ce-am trait candva azi sunt doar povesti.
Tu spuneai mereu:"Traieste-ti clipa!''
Viata insa n-a putut ierta
Tu esti acum departe de mine..
Mi-a ramas doar amintirea ta.
Vei ramane in gandul meu
La bine si la greu..
Iar tot ceea ce-am facut impreuna ne va lega mereu.
Astazi cerul parca e innorat
Totu-n jurul meu imi pare schimbat
Uneori viata nu ne da de ales..
Este ultimul meu vers , te-am pierdut
Amintirea se asterne-n trecut
Ieri eram un suflet nevinovat
Astazi inocenta si iubirea mi-ai luat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu