Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

luni, 24 octombrie 2011

Stai putin si asculta..ce auzi?
Nu auzi nimic? ..trebuie sa auzi ceva...

Nu poti auzi ca te strig? ..nu poti sa vezi ca plang?
Acum ca nu ma mai cunosc pe mine insami, de ce nu-mi intinzi mana?
De ce nu poti sa ma privesti cu ochii calzi?...asa cum te privesc eu in amintiri.

Mi-e dor doar de iubirea care ziceai ca nu moare...mi-e dor de cerul fara nori..
Mi-e dor de soare..
Oare cand iubesti, trebuie sa privesti inainte sau inapoi? Eu oriunde privesc..nu ma mai vad pe mine.
Te vad doar pe tine si amintiri cu noi..
Dar nu mai e ca inainte. Chiar daca tot ce imi amintesc te cuprinde...Nu mai esti acelasi.
Si te-ai schimbat si in sufletul meu..oricate alei ale inimii mele ma indeamna sa pasesc
ca sa ajung la tine..
imi aduc aminte de fiecare data ce voi gasi la sfarsitul drumului.
Acelasi om rece pe care nu-l mai recunosc, si aceeasi fiinta fara viata, uitata, stearsa , care am devenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu