Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

joi, 20 octombrie 2011

De ce..?

Uite inca un vis spulberat..de ce toata sperantele si tot ce e mai bun in mine se naruie brusc, ca un cosmar care dispare o data cu venirea zorilor? Credeam in tine, credeam in noi..daca tu nu mai esti, eu in ce mai cred?  Toamna mi-a adus din nou numai tristete, rani deschise care sangereaza, miros de sange proaspat pe frunzele uscate..Tot ceea ce cladisem in mine, vise, iubire, emotii..unde au ramas? Nu stiu..eu nu mai simt nimic in mine..Ochii mei nu mai stralucesc..chipul care altadata de fericire stralucea e-acum indurerat si parca de soarele cald se fereste..Am ajuns sa nu mai cred in nimic.. Acum ma uit in oglinda si imi spun..la cine ma uit? Nu sunt eu..nu ma mai recunosc..cand ma uit in oglinda nu ma vad pe mine..vad tot ceea ce a ramas din mine..nu sunt eu cea completa ; a mai ramas o parte din mine..Credeam ca lumea e altfel decat intelesesem pana acum..ajunsesem sa cred ca ma iubeai..ca totul va fi bine..Dar acum inteleg..nu sunt o printesa, asta nu e basm..nu suntem la Hollywood, asta e un oras mic..acum e prea tarziu sa mai cred povesti cu feti-frumosi pe cai albi.
Credeam ca buzduganul va lovi intr-o zi in usa mea si te voi vedea pe tine , Fat-frumos..Mi-ai promis ca o sa ma inveti sa zbor, ca vom calatori ..si acolo unde vom vedea o lumina in intuneric ne vom opri si vom innopta..mi-ai promis ca o sa ma inveti ce e dragostea si onoarea, Fat-frumos..M-ai luat cu tine in castelul tau , dar nu puteam sa stau mult..Venea zmeul si trebuia sa va luptati..Mi-ai promis sa ma inveti sa cred in vise si in dragoste, in fericire, Fat -frumos..Dar m-ai mintit si tu..ai plecat si nu te-ai mai intors..De ce , Fat-frumos, de ce? Vino aici sa lupti, sa ma inveti sa iubesc, nimeni nu o poate face pentru tine, Fat-frumos ..Sunt singura ! Trebuia sa fii aici, Fat-frumos , sa ma inveti sa lupt , sa imi vorbesti despre dragoste si despre sacrificiu ..Trebuia sa ramai aici sa ma aperi, Fat-frumos, pentru ca eu nu o pot face in locul tau, ca nu m-ai inavatat ..Ai plecat ca un las si nu m-ai invatat nimic ! Ai fi putut sa-mi spui doar cum m-ai facut sa te iubesc , Fat-frumos ! Dar tu nici macar nu ti-ai luat ramas bun ! Te caut in povesti si zeci de pagini imi vorbesc despre tine, dar tu nu esti nicaieri , Fat-frumos !  Ai plecat si ai luat cu tine si binele si raul din mine. Te urasc, Fat-frumos , te urasc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu