Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Te-ai intors...defapt nici nu stiam unde plecasei. Dar te intorsesei in sufletul meu...Iti spusesem ca te urasc..oare chiar ma crezusei? Asta ma intreb acum , cand privesc in urma la tot ce am facut. Stii , Fat-frumos, totul e un joc doar pana cand te indragostesti. Visele mele nu au hotare, spiritul meu e liber si cauta intotdeauna ceva...Totusi, ce e acel ceva? Acel ceva era defapt un cineva..si erai tu. A trebuit doar sa te privesc ca sa stiu cat mi-esti de drag. Nu stiu , insa, Fat-frumos...daca tu simti la fel. Mi-ai promis ca o sa ma inveti sa zbor..dar ai plecat..si acum te intorci. As vrea sa fie usor ca in basme...Sa ma saruti si totul sa se termine frumos, ca un final al multelor povesti pe care le-am citit. Insa nu te vad venind..simt ca esti aici, dar nu te vad...Te vad, dar nu iti vad sufletul. Piei din mintea mea, revino-mi in inima ! Raspunde-mi , Fat-frumos ! Printr-o adiere de vant..sau printr-o soapta.
As vrea sa fii langa mine , Fat-frumos. Ramai cu mine ! Nu te pierde iar printre paginile cartilor cu zane, ramai in mintea si in inima mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu