Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Am fost iubita...

Cand plangeam ai venit si mi-ai sters lacrimile, ti-ai trecut mana prin parul meu si m-ai sarutat pe frunte, ca pe un copil care nu stie ce inseamna dragostea sau durerea..a trecut mult timp de atunci..Acum ma uit in oglinda si nu ma mai recunosc..Nu stiu cine sunt sau ce caut in viata mea..Am stiut oare vreodata?..Poate..Dar aripile mele s-au transformat in scrum o data cu acea zi..Speram sa nu ajungem niciodata acolo..Dar se pare ca fost inevitabil..Stateai in fata mea si ma priveai, dar nu spuneai nimic..Nu aveai cum sa ma mai minti..Stiam ca alte brate te vor, dar am vrut sa aud asta din gura ta..Ce te asteptai? Sa te implor sa nu pleci?..E viata ta, nu eu sunt cea care iti spune ce sa faci, sau ii dicteaza inimii tale pe cine sa aleaga..Vreau doar sa stii ca daca vreodata, in vreo dimineata vei simti ca iti lipsesc atunci vei fi simtit ce e dragostea..si poate va fi prea tarziu..poate nu te voi mai astepta pana iti vei da seama cat te iubesc..Vrei sa pleci? Fa-o !..Raneste-ma ! Spune-mi ca nu ma mai iubesti.. !
 - Stii...am decis ca ar fi bine sa nu ne mai vedem zilele astea..te-am iubit, dar nu stiu daca mai simt la fel..
 - Inteleg...nu ma vei mai vedea..voiam doar sa iti zic ca...( simteam cum lacrimile imi curg pe obraji )..nu voiam sa iti zic nimic...
 M-am intors si am inceput sa pasesc pe alee, spre casa..Pe drum, am vazut o cearta intre un baiat si o fata..el ii striga ca nu a iubit-o niciodata..
Atunci am inteles..si indiferent de durerea pe care o simteam in mine..am inteles ca macar am fost iubita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu