Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 30 septembrie 2011

I need you now..

Mi-e dor de zilele cand eram langa tine..de zilele cand stiam ca esti doar pentru mine..traiam pentru tine, respiram pentru tine..chiar daca plangeam pentru tine, imi stergeai lacrimile si-mi spuneai ca o sa fie bine..dar acum ca ai plecat cine va umple locul pe care l-ai lasat in inima mea?..Nu stiu..nu mai stiu nici macar cine sunt..sunt doar o umbra stearsa rupta dintr-un apus uitat...un apus din sufletul meu..amurgul dragostei ce ti-o port...
- Vreau sa plec, mi-ai zis..
-Nu pleca...ramai cu mine..
Ai intors spatele si ai pasit usor...De atunci mi-am jurat ca nu o sa te mai iubesc...dar in fiecare moment imi incalc juramantul caci iti faci loc din nou in inima mea...
Dar a trecut timpul...mereu am avut nevoie de timp pentru mine..niciodata nu am crezut ca voi avea nevoie sa fii langa mine atunci cand plang..cand pleci de langa mine numar pasii pe care ii faci..nu vezi cata nevoie am acum de tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu