Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

luni, 19 septembrie 2011

Poate fericirea n-are nume, dar ce e mai trist pe lume decat sa mori de dragoste ranita?..Imi pare rau pentru ca te iubesc atat de mult, dar nu regret nicio clipa in care ti-am plans in brate sau ti-am ascultat bataia inimii...Doar pentru ca nu mai esti langa mine, nu inseamna ca iubirea mea pentru tine cunoaste acum granite sau ca nu mai faci parte din esenta mea..Imi spui ca ma mai poti iubi, dar nu acum..A iubi e ceva ceresc, iar tu nu ai aripi..si acum ca ai plecat nici eu nu mai am..Pentru ca m-ai oprit din zbor atunci cand ai plecat..Dragostea nu se spune, ea se simte..Daca te vei trezi intr-o dimineata si vei simti ca iti lipsesc, de-abia atunci iti vei da seama ce ai lasat in urma aunci cand ai plecat de langa mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu