Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 23 septembrie 2011

Daca am puterea sa te astept un timp nelimitat, sa te iubesc neconditionat..

Te astept..cat te voi mai astepta? ..Voi avea puterea sa te astept un timp nelimitat, sau sa te iubesc neconditionat ? Da, pentru ca esti parte din mine..Pentru ca ochii mei cauta ochii tai care ma innebunesc, pieptul meu cauta bataia inimii tale, inima mea te cauta pe tine !..As vrea sa miroasa a zori si-a mar si-a tot ce e bun intr-o casa, sa ma intrebi daca vreau un ceai, iar eu sa iti soptesc ''Te iubesc!''..Imi amintesc prima noastra discutie..Ai venit ca o adiere de vant si mi-a sters o lacrima de pe obraz..Am zambit si te-am imbratisat..Nu stiam cat a insemnat asta pentru tine..A doua zi m-ai luat in brate si mi-ai soptit "Te iubesc "..Simteam asta pe zi ce trecea..Te iubeam si eu din ce in ce mai mult..Dar intr-o zi am vorbit..Mi-ai spus ca nu ma mai iubesti..Am simtit ca mor..Dar am tacut..Nu puteam plange in fata ta....
Dar am ajuns acasa..m-am inchis in baie si am inceput acele acte sadice care imi umpleau mana, mintea si inima de sange..dar durerea nu trecea..doar ca eu o rataceam undeva in adancul sufletului..Noi nu aveam un inceput..Eu nu il gaseam..Dar te gaseam mereu in inima mea, unde esti si acum, si inca vreau sa iti ascult inima, in care vreau sa revin !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu