Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

sâmbătă, 24 septembrie 2011

.....

Cu buze calde ma sarutai pe ochii mari pe tample, si in taina parca asteptai un rau sa ni se intample..m-ai cuprins la piept si iti simteam inima..batea din ce in ce mai tare..nu stiam de ce..cand m-ai privit in ochi si m-ai luat de mana, a fost un ''adio'' fara cuvinte..intelegeam din privirea ta ca trebuia sa pleci..dar nu stiam de ce..Ma durea sa te vad ranit, sa ma simt ranita, sa trebuiasca sa pleci de langa mine smuls de viata care parca nu ne mai dadea pace, care ne unise doar pentru ca mai apoi sa ne desparta..Credeam ca aveai sa ramai langa mine pentru totdeauna, erai tot ceea ce imi dorisem vreodata..Visam cu ochii deschisi la toate clipele pe care le traiseram impreuna..In sufletul meu care ardea in flocul unei iubiri dureroase, simteam cum cu fiecare privire lasi o urma de cenusa..pana te-ai intors..Lacrimile imi curgeau pe obraji..Poate nu mai eram nimic unde o data fusesm totul..
 - De ce faci asta? Cum poti spune ''adio'' fara cuvinte? De ce viata ne desparte asa?
 - Nu stiu..poate pentru asta am fost impreuna, doar ca sa fim despartiti..dar esti totul pentru mine! Esti motivul pentru care traiesc..Te iubesc !
 - Nu pleca..nu ma lasa sa cad incet in intunericul din sufletul meu..Viata nu ne poate lua iubirea..Nu gasesc cuvinte care sa ne aduca la inceput..dar povestea noastra nu se poate termina asa !
 - Dar s-a terminat, baby...Adio!
Si ai plecat..am cazut in genunghi privind cum te indepartezi in ceata subtire de toamna..nu mai stiu cand am stat acolo..poate 1 minut, poate 1 ora..Nu timpul era acum cel ce ma framanta..Plecasei...Nu alesesei sa lupta pentru iubirea noastra, ai ales sa imi spulberi visele si sa pleci..

M-am ridicat si mi-am spus ca trebuie sa uit..dar nu am putut..
Te-am vazut din nou peste o luna..cat de mult te schimbasei..dar pentru mine erai la fel..mi-as fi dorit sa te pot lua in brate si sa iti spun cat de mult te iubesc..In schimb, am trecut absenta pe langa tine, uitandu-ma in ochii tai in care dragostea noastra se oglindea perfect odinioara..Nu am mai putut citi nimic in ei..caci ti-ai inchis sufletul si din ziua in care mi-ai spus ''adio'' eu am pierdut cheia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu