Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

joi, 29 septembrie 2011

Povestea noastra

Cand ne-am cunoscut eram doar 2 copii..mi-am dat seama de atunci ca pentru mine vei fi un fat-frumos, rupt din filele unei carti vechi cu povesti de dragoste..curand te-am cunoscut..mi-ai frant aripile..erai tot ceea ce nu aveam, erai tot ce visam..dar nu ti-a pasat..intr-o seara un mesaj ''Vrei sa fii cu mine?''..am raspuns ''Da'' plina de speranta, caci ma iubeai...cand ne-am despartit, nu am simtit nimic..a trebuit sa treaca zile in sir ca sa imi dau seama ca te iubesc si ca vreau sa fiu cu tine...ne-am impacat..m-ai parasit pentru un pretext..au urmat zile fara soare si pline de lacrimi..traiam prea multe patimi..si pentru ce? Vara a venit si timpul m-a despartit de amintirea ta..Eram fara viata, fara speranta, doar o umbra stearsa rupta dintr-un apus..La inceput de toamna, cand te-am vazut iar, simteam acelasi gust : dulce si amar !..Dar nu am vrut sa plec..stiai cat te iubesc..am folosit tot ceea ce stiam ca sa pot fi cu tine..uneori ma primeai in imbratisarea ta..in visele mele..si-atunci simteam ca mor..caci omorai sufletul in mine..o alta vacanta de iarna ma despartea de tine..si ne-am certat...nu vorbeam..credeam ca e mai bine..dar defapt frangeai totul in mine..si am fost din nou prieteni..si au urmat alte zile pline de sperante..te priveam plina de dragoste, te iubeam si ma intrebam de ce..In vara asta am fost un dezastru..prietenii ma priveau ca pe o piesa de teatru..eram cu melodiile, fiindca nu eram cu tine..Apoi m-am trezit, caci prietena mea m-a luat de mana..stateam cu ea ca sa stau cu tine..desi nu stiu daca intelegea ce insemni pentru mine..La inceput de toamna am fost iar fericita..dar tu doreai sa fii cu prietena mea..asa ca voiam sa renunt pentru ca te iubeam si voiam sa fii fericit..Dar apoi v-ati despartit..chiar si acum, desi mi-e teama sa te mai iubesc, te vad printre gene si stiu ca daca ai veni inapoi la mine te-as primi cu inima deschisa, pentru ca asta inseamna iubire !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu