Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

joi, 15 septembrie 2011

Dragoste !

 - Stai jos..! I-a soptit la ureche..
 Erau doar doi copii..nu stiau ce e iubirea..
 - Vreau sa vorbim..e important..
 Ea credea ca e un joc..unul dintre multe altele pe care le jucasera impreuna..S-a asezat zambind..De-abia astepta sa auda ce avea de zis..
 - Nu stiu cum sa iti spun...Esti tot ceea ce am..Tu esti in sufletul meu mereu, tu imi aduci lumina in ochii si iubirea in inma...Te iubesc !
 - Da, si eu te iubesc !...
 - Nu...nu e un joc acum, nu intelegi? i-a spus luand-o de maini..Eu chiar te iubesc..Adica esti totul pentru mine..Sentimentul asta se numeste dragoste..
 Nestiind ce se petrecea in sufletul ei, ea s-a ridicat si i-a spus in timp ce se indeparta..''vorbim mai tarziu''...
 El a ramas acolo pentru ceva timp..privind in gol..amicitia se transformase in iubire..o iubire care-l mistuia..
 L-a sunat mai tarziu si i-a spus..
 - Stii, m-am gandit si...Da, te iubesc ! Esti totul pentru mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu